Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2017. október 19., csütörtök

Viszontagságos utazásom a sztrájk után

Végre járnak a villamosok és autóbuszok - adta hírül a helyi sajtó.Ezt olvasva,saját szememmel akartam megbizonyosodni a hír valódiságáról. A  Szent László/Kishid/Ferdinand hídon megbizonyosodhattam,hogy a hír igaz.Saját szememmel láttam a villamosokat és autóbuszokat közlekedni a Szent László/Unirii téren.Szinte gondolkodás nélkül felszálltam az egyik villamosra.Igencsak jól éreztem magamat a villamoson.A Vitéz/Decebal úton megállt a villamos,nem ment tovább.Miért?Mert az előtte haladó villamos meghibásodott.Mit tegyek?Szálljak és menjek gyalog? Megmutatom képekben mi történt.
Egy Váradi fényképe. 
Megállt a villamos a volt Înfrâţirea gyár előtt.Nem a mocskos kilátás zavart,mert azt megszokhattam,hanem a villogás,mely szerint nem a megállóban állt meg.Szálljak le és menjek gyalog?
Egy Váradi fényképe. 
Hárman maradtunk a villamosban.Mi várunk.Tönkre megy amit Csuzi felépített? - kérdeztem.Megjelentek az intervenciósok.
Egy Váradi fényképe. 
A javítás után elindultunk'
Egy Váradi fényképe. 
Csak nem bírt tovább haladni a villamos.Az intervenciósok döntése : tolatni kell.Mi átszálltunk a mögöttünk veszteglő villamosra a Decebal híd előtti megállóban.
Egy Váradi fényképe.
Megérkeztem! A központtól mintegy 40 percig tartott a viszontagságos utazás, de itt vagyok!Megérkeztem.

Miért nem mentem gyalog?Mert " tele van a hócipőm " a gyaloglással. Élvezni akartam az utazást.Még az a jó,hogy nem kellett sietnem. Máskülönben velem volt a mobilom is,és ezért nem voltam egyedül. Gyalogolni lehet máskor is,mert egészséges.Ezt két napig tapasztalhattam.Felkészülhetek hasonló viszontagságos utazásokra? Igen,mert megnéztem közelről a villamost.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése