Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2017. október 11., szerda

Adják vagy ne adják meg a fűtést ?

Két nyugdíjas vitatkozott a lécsőházban a fűtés miatt.
- Nem tudja mikor adják meg a fűtést?-kérdezi az egyik nyugdíjas.
- Nem tudom,de nem is érdekel - válaszolt a másik nyugdíjas.
- Maga nem fázik? - kérdezte felháborodva.
- Fázok,de jól fel vagyok öltözve.Tussolni a a fiamnál szoktam-       válaszolt. 
- Felháborító helyzet.A hideg miatt megvoltam fázva,300 lejt fizettem a gyógyszerért.Maga miért nem akarja hogy megadják a fűtést?
- Mert sokba kerül.Számolja ki ,hogy 900 lejből mindent ki kell fizessek.Szégyellek a gyerekeimtől pénz kérni - válaszolt szomorúan.
- Megértem a helyzetét.Mégis jobb lenne ,ha megadnák a fűtést,mert több idős és gyerek lakik ebben a lépcsőházban - mondta megértően.
- Tudja mit,délután jön haza a lépcsőház felelős,kérdjük meg tőle,hát ha tud valamit - fejezte be a beszélgetést.

A két nyugdíjas beszélgetése bárhol megtörténhetett volna,mert sok váradi fázik,didereg.Miért?Mert nem fejezték be a főcsőcserét.Vagyis le vannak maradva a munkálatokkal.Már néhány hőközpontban megadták a fűtést.Azt ígérték hogy hétfőtől kezdve fokozatosan megadják a fűtést, kivéve ott ahol nagyon le vannak maradva.Ma már szerda van,és sok lakásban hidegek a fűtőtestek.Nappal meleg volt,de mi lesz éjszaka? Adják vagy ne adják meg a fűtést?Szerintem jobb lenne ha megadnák, mert sokan megvannak fázva,mint és is a hideg lakás miatt. Tavaly azt ígérték,hogy nem fog elfordulni,hogy ne legyen fűtés és meleg víz.Ez az ígéret tavaly volt.Ki emlékszik rá?Ki a felelős?Mindenki a másikra mutogat,mi meg tovább fázunk,de nincs kiút,hamarosan meg kell adják a fűtést '

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése