Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2017. június 2., péntek

Életműdíj Viktor Attilának

Szinte az utolsó pillanatban olvastam hírt,mely szerint a várban kifogják tüntetni Viktor István Attilát.Nem tudom,hogy a fiataloknak jelent valamit Viktor Attila neve,de nekem sokat.Az 1970-,80-as évek elején láttam versenyezni Váradon.Szinte minden bajnokságot megnyert Romániában.A váradiak nagyon szerették Attilát.A váradi közúti motorversenyeken sok ezren vettek részt.Ha részt vett mint néző a motorversenyen,biztosan vissza emlékszik arra a nagy tömegre a járdákon.Milyen volt a hangulat' Szinte mindenki a Viktor fivéreknek drukkolt,illetve Ferenczi Lászlónak.A motorversenyek évekig a Menumorut,Eminescu és a Jiga utcák környékén voltak lebonyolítva.

Általában nagybátyámmal néztem meg a versenyeket.Micsoda szép emlékek voltak.Vasárnap reggel minél hamarabb kellett elfoglalni a " jó helyeket".A motorversenyek nagyon népszerűek voltak Váradon,mert voltak nagyon jó váradi versenyzők.Ma már más a helyzet.A motorversenyeket nem a városban rendezik,hanem a repülőtéren,mely azt jelenti,nem sokan nézik.Vannak váradi motorversenyzők,de nem tudják felülmúlni Viktor Attila eredményét.Sok minden megváltozott azóta.

A Bölöni Vilmos kiállítását megnézve,igyekeztem az eseményre.Volt egy bökkenő, nehezen találtam meg a vár konferenciatermét.Háromnegyed négykor szinte telt ház volt.Emlékezetes volt számomra ez az esemény.Ha jelen voltam,készítettem néhány fotót és két videót,sajnos nem ideális körülmények között.Gratuláltam Attilának és biztosítottam,hogy sok váradi még emlékszik rá.

Fotók








Videók 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése