Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2016. október 17., hétfő

Nagyváradi panoráma a Városháza tornyából

 
Városháza tornya 

"Október 12-én ingyen lehetett megnézni Nagyváradot a Városháza tornyából. Csodálatos a panoráma !Az albumot délután 6 óra körül készítettem a nagyváradiaknak (ebből az okból nem mindegyik fotó jó minőségű). Lehet örömet szerzek azoknak is, akik nem tudnak felmenni a toronyba!Ajánlom az albumot Váradtól messze élő váradiaknak '"- írtam a Facebook oldalon.

Nem előre eltervezett volt a látogatásom a Városháza tornyában.Volt egy kevés szabadidőm.A központ környékén jártam,tudva a belépés ingyenes, gondoltam megnézem Váradot a toronyból.Hat óra előtt érkeztem a toronyba.Nem sokan voltak.Ezt kihasználva sok fotót és videót készítettem fokozatosan felfelé haladva.Kinek?Magamnak és azok számára akik nem tudnak felmenni a Városháza tornyába.Sok váradi,kik messze élnek szeretett városuktól , örömmel fogadják ezeket a fotókat és videókat.

Nagy élményben volt részem,csak az idő nem volt kegyes hozzám. Köztünk szólva nem gondoltam volna,hogy a torony legmagasabb pontjáig jutok,mert tériszonyom van.A csodálatos panoráma megérte az erőfeszítést,mert még jobban megszerettem Nagyváradot.Elhatároztam, többször jövök fel a toronyba amikor jó idő lesz.Remélem sok váradinak szerzek szép élményt és arra ösztönzöm a váradiakat,hogy gyönyörködjenek Nagyvárad panorámájában '


 
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
Teljes album : Egy Váradi Facebook

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése